Regulamin uczestnictwa w Konferencji WORKsHOW 2025.
Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą WORKsHOW2025. Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy. organizowanej przez Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
- Konferencja odbędzie się w wersji online w dniu 15 stycznia 2025 r. i będzie transmitowana za pośrednictwem sieci Internet. Dostęp do transmisji będzie możliwy po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie http://workshow2025.pl/.
- W przypadku braku możliwości realizacji Konferencji, Organizator podejmie decyzję o zmianie terminu Konferencji lub o modyfikacji niniejszego Regulaminu lub o odwołaniu Konferencji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Jeżeli z Regulaminu nie wynika nic innego, wiąże on wszystkich Uczestników Konferencji. W razie wątpliwości za Uczestnika Konferencji uznaje się każdą osobę, która wyraziła wolę uczestnictwa w Konferencji i dokonała Rejestracji.
- Uczestnikiem Konferencji może być wyłącznie osoba pełnoletnia. W przypadku umożliwienia uczestnictwa w Konferencji osobie poniżej 18 roku życia, za przestrzeganie przez nią warunków Regulaminu odpowiada jej prawny opiekun.
- Polityka Prywatności – określa sposób przetwarzania danych. Polityka Prywatności stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
§2. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:
- Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: http://workshow2025.pl/
- Organizator – Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
- Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: WORKsHOW 2025. Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy.
- Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego.
- Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: http://workshow2025.pl/ za pomocą którego następuje Rejestracja.
- Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
- Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
- Podmiot wysyłający – podmiot zawierający z Organizatorem Konferencji Umowę o uczestnictwo Uczestnika w Konferencji.
- System – oznacza system rezerwacyjny używany przez Organizatora do obsługi konferencji
§ 3. REJESTRACJA
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: http://workshow2025.pl/ oraz uiszczenie opłaty za udział w Konferencji.
- W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać Formularz zgłoszeniowy.
- W Formularzu zgłoszeniowym zobowiązany jest podać adres email, na który najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem Konferencji tj. w dniu 14 stycznia 2025 r. przesłany będzie indywidualny link do transmisji online z Konferencji. Uczestnik odpowiada za poprawność wprowadzonego adresu e-mail.
- Rejestracji może dokonać Podmiot wysyłający. Podmiot wysyłający zawiera umowę we własnym imieniu, jednakże na rzecz wskazanych przez niego podczas rejestracji Uczestników. Podmiot wysyłający zobowiązany jest, w szczególności, do dokonania opłat konferencyjnych w zależności od zakresu rejestracji za wszystkich zgłaszanych Uczestników, a także ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przez tych Uczestników Regulaminu. Podmiot wysyłający zobowiązuje się do zapoznania rejestrowanych Uczestników z Regulaminem, a także wszelkimi innymi ustaleniami.
- Rejestracje nieopłacone w terminie 5 dni od daty ich zgłoszenia mogą być usuwane przez Organizatora, a ewentualny udział w Konferencji wymaga ponownego zgłoszenia.
- Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych Rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora.
- Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa–certyfikat udziału w Konferencji. Uczestnik upoważnia Organizatora do przesłania certyfikatu drogą elektroniczną, na adres mailowy wskazany podczas Rejestracji.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy rejestracji w razie wyczerpania limitu Uczestników Konferencji.
- Rejestracja, przeglądanie strony internetowej oraz udział w Konferencji online wymagają połączenia z Internetem za pomocą komputera osobistego lub urządzeń przenośnych z dostępem do przeglądarek:
a. Mozilla Firefox w wersji 70 lub wyższej,
b. Google Chrome w wersji 70 lub wyższej,
c. Safari w wersji 12 lub wyższej,
d. Opera w wersji 66 lub wyższej.
- Rejestracja na Konferencję oznacza akceptację przez Uczestnika Konferencji postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 4. ZASADY UDZIAŁU W KONFERENCJI
- Szczegółowy przebieg Konferencji przedstawia agenda Konferencji dostępna na stronie internetowej http://workshow2025.pl/.
- Organizator ustala program Konferencji oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, również w dniu Konferencji, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień. W przypadku zmiany agendy Konferencji lub przebiegu Konferencji Organizator poinformuje o tym Uczestników Konferencji niezwłocznie po podjęciu decyzji poprzez aktualizację agendy Konferencji dostępnej na stronie internetowej http://workshow2025.pl/.
- Organizator zastrzega sobie również prawo do odwołania, skrócenia lub zmiany terminu Konferencji w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej organizację Konferencji lub ryzyka wprowadzenia regulacji uniemożliwiających organizację Konferencji. W powyższych przypadkach, w zakresie dopuszczalnym prawem i z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu lub odrębnej umowy, W takim przypadku Organizator nie odpowiada za szkody Uczestników Konferencji wynikające z odwołania lub zmian terminów.
- Organizator nie odpowiada za problemy techniczne lub organizacyjne Uczestników związane z udziałem w Konferencji wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności za funkcjonowanie łącz internetowych po stronie Uczestników.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie przedstawione przez niego w czasie Konferencji materiały i informacje. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego podczas Konferencji nie naruszały przepisów prawa, ani praw lub dóbr osobistych osób trzecich.
- Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.
- Uczestnik w celu wzięcia udziału w Konferencji online musi dysponować komputerem, smartfonem lub tabletem z podłączeniem do Internetu, wbudowanym lub zewnętrznym mikrofonem, opcjonalnie kamerą internetową. Organizator zaleca następujące rozwiązania sprzętowe w celu udziału w Konferencji:
a. Zalecane są słuchawki z mikrofonem (a nie mikrofon wbudowany w laptop)
b. Internet optymalnie min. 20/20 Mbps, Ethernet (przewodowy); Organizator zwraca uwagę, że połączenie Wi-Fi jest mniej stabilne i jakość dźwięku jest gorsza;
c. Organizator zapewnia Uczestnikom pomoc techniczną w trakcie Konferencji. Wszelkie pytanie należy kierować do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej: support@workshow2025.pl.
- Uczestnik jest obowiązany do oznaczenia swojego udziału w Konferencji poprzez podanie pełnego imienia i nazwiska oraz opcjonalnie posiadanych tytułów naukowych
- Uczestnik obowiązany jest do podania prawdziwych, identyfikujących go danych osobowych.
- Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekazywania linku umożliwiającego udział w Konferencji osobom niezarejestrowanym jako Uczestnicy.
- Uczestnik ma prawo zadawać pytania prelegentom wyłącznie w wyznaczonym do tego czasie. O udzieleniu Uczestnikowi biernemu głosu w trakcie dyskusji decyduje prowadzący wydarzenie.
- Organizator Wydarzenia udostępniając Uczestnikom materiały konferencyjne zwraca szczególną uwagę na konieczność respektowania przez Uczestników praw własności intelektualnej. Uczestnicy zobowiązują się do wykorzystywania materiałów udostępnionych im przez Organizatora wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych materiałów do celów komercyjnych wymaga wyrażenia uprzedniej, pisemnej zgody Organizatora lub innego uprawnionego podmiotu.
- Uczestnicy ponoszą całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku ich zachowania sprzecznego z powyższym zastrzeżeniem.
- Z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu lub odrębnych umów oraz w granicach dopuszczalnych prawem, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które poniósł Uczestnik Konferencji w związku z uczestnictwem w Konferencji lub rezygnacją z udziału w niej, w szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości uczestniczenia przez Uczestnika Konferencji w Konferencji wywołane siłą wyższą lub z przyczyn leżących po stronie Uczestnika Konferencji.
- Uczestnicy akceptują ustalone reguły przebiegu Konferencji i jego program oraz zobowiązują się nie wpływać na jego zmianę i nie zakłócać przebiegu Wydarzenia. Organizator jest uprawniony do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają postanowienia Regulaminu, a w szczególności:
a. zakłócają przebieg Konferencji;
b. podejmują działania niezgodne z prawem, z dobrymi obyczajami bądź godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
c. podejmują działania zmierzające do obejścia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Wydarzenia:
d. podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.
§5. PŁATNOŚCI
- Uczestnictwo w Konferencji jest płatne. Wysokość opłat za uczestnictwo oraz zakres świadczeń oferowanych w ramach poszczególnych pakietów dostępny jest na stronie http://workshow2025.pl/
- Opłaty można dokonać w formie przelewu bankowego, szybkich płatności Przelewy24, kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Stripe lub na podstawie otrzymanej faktury proformy przesłanej na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
- W przypadku przelewu bankowego opłatę za Konferencję należy dokonać na konto 60 1140 2004 0000 3702 7735 6375. W tytule należy wpisać imię i nazwisko.
- Warunki udziału, ceny za poszczególne składniki lub zniżki określone są przy zgłoszeniu na etapie Rejestracji.
- Cena obejmuje: udział w Konferencji online, dostęp do nagrań video do 15.04.2025 r. oraz certyfikat, który udostępniony będzie po zakończeniu Konferencji.
- Ceny podane na stronie Konferencji, są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
- W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z osobą lub osobami wskazanymi na stronie internetowej z Rejestracją.
- W przypadku gdy Uczestnik oczekuje wystawienia faktury VAT zobowiązany jest zgłosić tę okoliczność przy rejestracji i podać numer NIP odbiorcy faktury.
- Po zaksięgowaniu płatności Uczestnik otrzyma na wskazany a trakcie rejestracji adres email Potwierdzenie zgłoszenia, które stanowi wyłączny dowód zakończenia procesu rejestracji.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu, nie później jednak niż trzy dni przed rozpoczęciem konferencji, tj. 12 stycznia 2025r. Chęć odstąpienia należy zgłaszać na adres mailowy office@sprin.tech
- Nieobecność uczestnika na konferencji nie jest równoznaczna z rezygnacją z udziału w Konferencji bez prawa do żądania zwrotu wpłaconych opłat.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom, a dokonane opłaty za uczestnictwo zwrócone przelewem bankowym.
§ 7. ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU ORAZ WYPOWIEDZI
- Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie nagrania audiowizualnego oraz/lub zdjęć, a tak stworzone utwory będą wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa, itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy: Organizatora i innych osób wskazanych przez Organizatora, jak również samej Konferencji (komercyjne wykorzystanie).
- Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystania swojego wizerunku oraz/lub głosu i wypowiedzi (jeżeli Uczestnik takowych udzieli w trakcie dyskusji prelekcyjnych oraz/lub do kamery) oraz rozpowszechniania ich jako elementów ww. utworów do celów wymienionych
a. utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej w tym w Internecie), w ust. 1 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej oraz nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych, na ich wykorzystanie przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty na różnych polach eksploatacji utworów w szczególności:
b. zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką,
c. publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie,
d. wypożyczenie, najem, użyczenie nośników, na których utrwalono wizerunek, głos, wypowiedź,
e. wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej,
f. wykorzystanie na różnego rodzaju stronach internetowych (m.in. na stronie Organizatora).
- Uczestnik online włączając kamerę w swoim urządzeniu i/lub mikrofon podczas Konferencji, wyraża poprzez to działanie zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie jego wizerunku i głosu przez Organizatora w związku z przeprowadzaną Konferencją.
- Uczestnicy, którzy nie chcą, aby ich wizerunek i/lub głos były rozpowszechniane podczas trwania Konferencji są zobowiązani do wyłączenia kamery i/lub mikrofonu na swoim urządzeniu. Uczestnicy, którzy zdecydują się na włączenie kamery/mikrofonu, mogą kierować pytania do prelegentów poprzez ich bezpośrednie zadawanie podczas Konferencji lub wypowiadać się za pośrednictwem czatu, natomiast Uczestnicy z wyłączonymi kamerami i mikrofonami mogą zadawać pytania wyłącznie za pośrednictwem czatu.
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprintech Learning Sp. z o.o. jego danych osobowych polegające na utrwalaniu i nieodpłatnym upublicznianiu wizerunku i wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, oraz umieszczeniu nagrań wypowiedzi na stronach internetowych i portalach społecznościowych Konferencji w celach promocyjnych, edukacyjnych oraz propagowania wiedzy na temat czterodniowego tygodnia pracy.
- Uczestnik Konferencji udziela na rzecz Sprintech Learning Sp. z o.o. niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z jego wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, na następujących polach eksploatacji:
a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania, zapisu wszelkimi technikami w tym w szczególności: techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, komputerową niezależnie od formatu i nośnika, rozmiaru, formy i techniki;
b. w zakresie rozpowszechniania – publiczne wyświetlenie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci internetowej i innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych, w szczególności w serwisie internetowym. W związku z udzieleniem licencji - Uczestnik zapewnia, że korzystanie z jego wypowiedzi w przedstawionym zakresie nie będzie naruszać niczyich praw, w szczególności praw własności intelektualnej, oraz nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek zezwolenia od osoby trzeciej.
§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „rozporządzeniem RODO”) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
- W każdym przypadku Pan/Pani może skontaktować się z Administratorem: na wyżej wskazany adres korespondencyjny office@sprin.tech
- Dane osobowe obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, stanowisko i nazwa firmy/organizacji będą przetwarzane w następujących celach: − rejestracji uczestnictwa oraz organizacji i przeprowadzenia Konferencji komunikowania się z Uczestnikami w sprawach związanych z Konferencją, udokumentowania jej przebiegu, w tym m.in. sporządzenia listy Uczestników, wydania zaświadczeń/certyfikatów uczestnictwa; − otrzymywania na wskazany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej informacji o przyszłych konferencjach i wydarzeniach o profilu biznesowo-edukacyjnym.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu organizacji wydarzenia, w tym w szczególności rejestracji uczestników Konferencji (w tym prelegentów);
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów podatkowych (w szczególności Ordynacja podatkowa) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości);
c. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na promocji Konferencji lub naszej działalności m.in. poprzez publikację zdjęć i nagrań z konferencji oraz w celach statystycznych;
d. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na stosowaniu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w zakresie, wynikającym z treści udzielonych zgód na komunikację;
e. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ewentualnym ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami i dochodzenia swoich praw.
f. Art.6 ust. 1 lit. a RODO – w celu przetwarzania wizerunku Uczestników Konferencji na podstawie odrębnie udzielonej zgody.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotowi realizującemu Konferencję oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie właściwych przepisów prawa oraz stosownych umów zawartych z Organizatorem. Pani/Pana dane osobowe (w postaci zarejestrowanego wizerunku) mogą być również przetwarzane przez dostawcę: platformy, usługi YouTube firmę Google LLC oraz usługi Facebook firmę Facebook, Inc. w ich centrach przetwarzania danych, właściwe organy bądź osoby trzecie, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz inne podmioty współpracujące z nami w zakresie realizacji umowy, przy czym kategoriami takich odbiorców mogą być np. podmioty świadczące usługi pocztowe lub kurierskie, podmioty świadczące usługi doradztwa prawnego oraz dochodzenia należności.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej przez okres przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej Konferencji przez Organizatora. W sytuacjach przewidzianych w przepisach prawa dane osobowe mogą być też przetwarzane w okresie niezbędnym do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń. W przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie wizerunku lub otrzymywanie informacji dane osobowe będą przechowywane do wycofania zgody.
- Przysługuje Pani/Panu prawo:
a. żądania dostępu do Państwa danych osobowych, w tym informacji na temat ich przetwarzania (art. 15 RODO);
b. sprostowania lub uzupełnienia danych, jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne (art.16 RODO);
c. żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianą/zapomnianym), w przypadku, gdy nie ma podstaw do ich przetwarzania lub wycofano zgodę na ich przetwarzanie (art. 17 RODO);
d. żądania ograniczenia przetwarzania w przypadku, gdy są one nieprawidłowe, niepotrzebne, przetwarzane bez podstawy prawnej lub z złożono sprzeciw wobec przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu administratora (art. 18 RODO);
e. otrzymania i przeniesienia danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, w przypadku danych dostarczonych administratorowi i przetwarzanych na podstawie zgody (art. 20 RODO);
f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu – z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Państwa danych osobowych opartego na podstawie wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W takiej sytuacji nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych w tych celach, chyba że będą istniały ważne prawnie uzasadnione podstawy do takiego przetwarzania, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub będą istniały podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
g. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, w sytuacji, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego – w takim wypadku nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych do takich celów;
h. wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacji międzynarodowych
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji udziału w konferencji;
§9 REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej office@sprin.tech lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
- Reklamacje nie zawierające elementów, o których mowa w ust. 1 Organizator pozostawi nierozpatrzone po uprzednim wezwaniu Uczestnika Konferencji za pośrednictwem poczty elektronicznej do jej uzupełnienia.
- Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.
- W wypadku uzasadnionej reklamacji Organizator zwróci na rzecz Uczestnika Konferencji poniesione przez niego koszty związane z Uczestnictwem w Konferencji (w rozumieniu §5 ust. 1 Regulaminu). Zwrot środków nastąpi na wskazany w korespondencji dotyczącej reklamacji przez Uczestnika Konferencji rachunek bankowy.
- Uczestnik Konferencji będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika Konferencji będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Uczestnik Wydarzenia będący Konsumentem może skorzystać z platformy do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator udostępnia treść Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.