Regulamin uczestnictwa w Konferencji WORKsHOW 2025.

Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy.

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą WORKsHOW2025. Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy. organizowanej przez Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
  2. Konferencja odbędzie się w wersji online w dniu 15 stycznia 2025 r. i będzie transmitowana za pośrednictwem sieci Internet. Dostęp do transmisji będzie możliwy po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie http://workshow2025.pl/.
  3. W przypadku braku możliwości realizacji Konferencji, Organizator podejmie decyzję o zmianie terminu Konferencji lub o modyfikacji niniejszego Regulaminu lub o odwołaniu Konferencji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Jeżeli z Regulaminu nie wynika nic innego, wiąże on wszystkich Uczestników Konferencji. W razie wątpliwości za Uczestnika Konferencji uznaje się każdą osobę, która wyraziła wolę uczestnictwa w Konferencji i dokonała Rejestracji.
  5. Uczestnikiem Konferencji może być wyłącznie osoba pełnoletnia. W przypadku umożliwienia uczestnictwa w Konferencji osobie poniżej 18 roku życia, za przestrzeganie przez nią warunków Regulaminu odpowiada jej prawny opiekun.
  6. Polityka Prywatności – określa sposób przetwarzania danych. Polityka Prywatności stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

§2. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:

  1. Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: http://workshow2025.pl/
  2. Organizator – Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
  3. Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: WORKsHOW 2025. Międzynarodowa konferencja o elastycznych modelach pracy.
  4. Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego.
  5. Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: http://workshow2025.pl/ za pomocą którego następuje Rejestracja.
  6. Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
  7. Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
  8. Podmiot wysyłający – podmiot zawierający z Organizatorem Konferencji Umowę o uczestnictwo Uczestnika w Konferencji.
  9. System – oznacza system rezerwacyjny używany przez Organizatora do obsługi konferencji

§ 3. REJESTRACJA

  1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: http://workshow2025.pl/ oraz uiszczenie opłaty za udział w Konferencji.
  2. W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać Formularz zgłoszeniowy.
  3. W Formularzu zgłoszeniowym zobowiązany jest podać adres email, na który najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem Konferencji tj. w dniu 14 stycznia 2025 r. przesłany będzie indywidualny link do transmisji online z Konferencji. Uczestnik odpowiada za poprawność wprowadzonego adresu e-mail.
  4. Rejestracji może dokonać Podmiot wysyłający. Podmiot wysyłający zawiera umowę we własnym imieniu, jednakże na rzecz wskazanych przez niego podczas rejestracji Uczestników. Podmiot wysyłający zobowiązany jest, w szczególności, do dokonania opłat konferencyjnych w zależności od zakresu rejestracji za wszystkich zgłaszanych Uczestników, a także ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przez tych Uczestników Regulaminu. Podmiot wysyłający zobowiązuje się do zapoznania rejestrowanych Uczestników z Regulaminem, a także wszelkimi innymi ustaleniami.
  5. Rejestracje nieopłacone w terminie 5 dni od daty ich zgłoszenia mogą być usuwane przez Organizatora, a ewentualny udział w Konferencji wymaga ponownego zgłoszenia.
  6. Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych Rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora.
  7. Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa–certyfikat udziału w Konferencji. Uczestnik upoważnia Organizatora do przesłania certyfikatu drogą elektroniczną, na adres mailowy wskazany podczas Rejestracji.
  8. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy rejestracji w razie wyczerpania limitu Uczestników Konferencji.
  9. Rejestracja, przeglądanie strony internetowej oraz udział w Konferencji online wymagają połączenia z Internetem za pomocą komputera osobistego lub urządzeń przenośnych z dostępem do przeglądarek:
    a. Mozilla Firefox w wersji 70 lub wyższej,
    b. Google Chrome w wersji 70 lub wyższej,
    c. Safari w wersji 12 lub wyższej,
    d. Opera w wersji 66 lub wyższej.
  10. Rejestracja na Konferencję oznacza akceptację przez Uczestnika Konferencji postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 4. ZASADY UDZIAŁU W KONFERENCJI

  1. Szczegółowy przebieg Konferencji przedstawia agenda Konferencji dostępna na stronie internetowej http://workshow2025.pl/.
  2. Organizator ustala program Konferencji oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, również w dniu Konferencji, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień. W przypadku zmiany agendy Konferencji lub przebiegu Konferencji Organizator poinformuje o tym Uczestników Konferencji niezwłocznie po podjęciu decyzji poprzez aktualizację agendy Konferencji dostępnej na stronie internetowej http://workshow2025.pl/.
  3. Organizator zastrzega sobie również prawo do odwołania, skrócenia lub zmiany terminu Konferencji w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej organizację Konferencji lub ryzyka wprowadzenia regulacji uniemożliwiających organizację Konferencji. W powyższych przypadkach, w zakresie dopuszczalnym prawem i z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu lub odrębnej umowy, W takim przypadku Organizator nie odpowiada za szkody Uczestników Konferencji wynikające z odwołania lub zmian terminów.
  4. Organizator nie odpowiada za problemy techniczne lub organizacyjne Uczestników związane z udziałem w Konferencji wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności za funkcjonowanie łącz internetowych po stronie Uczestników.
  5. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie przedstawione przez niego w czasie Konferencji materiały i informacje. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego podczas Konferencji nie naruszały przepisów prawa, ani praw lub dóbr osobistych osób trzecich.
  6. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.
  7. Uczestnik w celu wzięcia udziału w Konferencji online musi dysponować komputerem, smartfonem lub tabletem z podłączeniem do Internetu, wbudowanym lub zewnętrznym mikrofonem, opcjonalnie kamerą internetową. Organizator zaleca następujące rozwiązania sprzętowe w celu udziału w Konferencji:
    a. Zalecane są słuchawki z mikrofonem (a nie mikrofon wbudowany w laptop)
    b. Internet optymalnie min. 20/20 Mbps, Ethernet (przewodowy); Organizator zwraca uwagę, że połączenie Wi-Fi jest mniej stabilne i jakość dźwięku jest gorsza;
    c. Organizator zapewnia Uczestnikom pomoc techniczną w trakcie Konferencji. Wszelkie pytanie należy kierować do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej: support@workshow2025.pl.
  8. Uczestnik jest obowiązany do oznaczenia swojego udziału w Konferencji poprzez podanie pełnego imienia i nazwiska oraz opcjonalnie posiadanych tytułów naukowych
  9. Uczestnik obowiązany jest do podania prawdziwych, identyfikujących go danych osobowych.
  10. Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekazywania linku umożliwiającego udział w Konferencji osobom niezarejestrowanym jako Uczestnicy.
  11. Uczestnik ma prawo zadawać pytania prelegentom wyłącznie w wyznaczonym do tego czasie. O udzieleniu Uczestnikowi biernemu głosu w trakcie dyskusji decyduje prowadzący wydarzenie.
  12. Organizator Wydarzenia udostępniając Uczestnikom materiały konferencyjne zwraca szczególną uwagę na konieczność respektowania przez Uczestników praw własności intelektualnej. Uczestnicy zobowiązują się do wykorzystywania materiałów udostępnionych im przez Organizatora wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych materiałów do celów komercyjnych wymaga wyrażenia uprzedniej, pisemnej zgody Organizatora lub innego uprawnionego podmiotu.
  13. Uczestnicy ponoszą całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku ich zachowania sprzecznego z powyższym zastrzeżeniem.
  14. Z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu lub odrębnych umów oraz w granicach dopuszczalnych prawem, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które poniósł Uczestnik Konferencji w związku z uczestnictwem w Konferencji lub rezygnacją z udziału w niej, w szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości uczestniczenia przez Uczestnika Konferencji w Konferencji wywołane siłą wyższą lub z przyczyn leżących po stronie Uczestnika Konferencji.
  15. Uczestnicy akceptują ustalone reguły przebiegu Konferencji i jego program oraz zobowiązują się nie wpływać na jego zmianę i nie zakłócać przebiegu Wydarzenia. Organizator jest uprawniony do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają postanowienia Regulaminu, a w szczególności:
    a. zakłócają przebieg Konferencji;
    b. podejmują działania niezgodne z prawem, z dobrymi obyczajami bądź godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
    c. podejmują działania zmierzające do obejścia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Wydarzenia:
    d. podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.

§5. PŁATNOŚCI

  1. Uczestnictwo w Konferencji jest płatne. Wysokość opłat za uczestnictwo oraz zakres świadczeń oferowanych w ramach poszczególnych pakietów dostępny jest na stronie http://workshow2025.pl/
  2. Opłaty można dokonać w formie przelewu bankowego, szybkich płatności Przelewy24, kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Stripe lub na podstawie otrzymanej faktury proformy przesłanej na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
  3. W przypadku przelewu bankowego opłatę za Konferencję należy dokonać na konto 60 1140 2004 0000 3702 7735 6375. W tytule należy wpisać imię i nazwisko.
  4. Warunki udziału, ceny za poszczególne składniki lub zniżki określone są przy zgłoszeniu na etapie Rejestracji.
  5. Cena obejmuje: udział w Konferencji online, dostęp do nagrań video do 15.04.2025 r. oraz certyfikat, który udostępniony będzie po zakończeniu Konferencji.
  6. Ceny podane na stronie Konferencji, są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
  7. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z osobą lub osobami wskazanymi na stronie internetowej z Rejestracją.
  8. W przypadku gdy Uczestnik oczekuje wystawienia faktury VAT zobowiązany jest zgłosić tę okoliczność przy rejestracji i podać numer NIP odbiorcy faktury.
  9. Po zaksięgowaniu płatności Uczestnik otrzyma na wskazany a trakcie rejestracji adres email Potwierdzenie zgłoszenia, które stanowi wyłączny dowód zakończenia procesu rejestracji.
  10. Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu, nie później jednak niż trzy dni przed rozpoczęciem konferencji, tj. 12 stycznia 2025r. Chęć odstąpienia należy zgłaszać na adres mailowy office@sprin.tech
  11. Nieobecność uczestnika na konferencji nie jest równoznaczna z rezygnacją z udziału w Konferencji bez prawa do żądania zwrotu wpłaconych opłat.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
  2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom, a dokonane opłaty za uczestnictwo zwrócone przelewem bankowym.

§ 7. ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU ORAZ WYPOWIEDZI

  1. Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie nagrania audiowizualnego oraz/lub zdjęć, a tak stworzone utwory będą wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa, itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy: Organizatora i innych osób wskazanych przez Organizatora, jak również samej Konferencji (komercyjne wykorzystanie).
  2. Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystania swojego wizerunku oraz/lub głosu i wypowiedzi (jeżeli Uczestnik takowych udzieli w trakcie dyskusji prelekcyjnych oraz/lub do kamery) oraz rozpowszechniania ich jako elementów ww. utworów do celów wymienionych
    a. utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej w tym w Internecie), w ust. 1 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej oraz nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych, na ich wykorzystanie przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty na różnych polach eksploatacji utworów w szczególności:
    b. zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką,
    c. publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie,
    d. wypożyczenie, najem, użyczenie nośników, na których utrwalono wizerunek, głos, wypowiedź,
    e. wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej,
    f. wykorzystanie na różnego rodzaju stronach internetowych (m.in. na stronie Organizatora).
  3. Uczestnik online włączając kamerę w swoim urządzeniu i/lub mikrofon podczas Konferencji, wyraża poprzez to działanie zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie jego wizerunku i głosu przez Organizatora w związku z przeprowadzaną Konferencją.
  4. Uczestnicy, którzy nie chcą, aby ich wizerunek i/lub głos były rozpowszechniane podczas trwania Konferencji są zobowiązani do wyłączenia kamery i/lub mikrofonu na swoim urządzeniu. Uczestnicy, którzy zdecydują się na włączenie kamery/mikrofonu, mogą kierować pytania do prelegentów poprzez ich bezpośrednie zadawanie podczas Konferencji lub wypowiadać się za pośrednictwem czatu, natomiast Uczestnicy z wyłączonymi kamerami i mikrofonami mogą zadawać pytania wyłącznie za pośrednictwem czatu.
  5. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprintech Learning Sp. z o.o. jego danych osobowych polegające na utrwalaniu i nieodpłatnym upublicznianiu wizerunku i wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, oraz umieszczeniu nagrań wypowiedzi na stronach internetowych i portalach społecznościowych Konferencji w celach promocyjnych, edukacyjnych oraz propagowania wiedzy na temat czterodniowego tygodnia pracy.
  6. Uczestnik Konferencji udziela na rzecz Sprintech Learning Sp. z o.o. niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z jego wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, na następujących polach eksploatacji:
    a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania, zapisu wszelkimi technikami w tym w szczególności: techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, komputerową niezależnie od formatu i nośnika, rozmiaru, formy i techniki;
    b. w zakresie rozpowszechniania – publiczne wyświetlenie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci internetowej i innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych, w szczególności w serwisie internetowym. W związku z udzieleniem licencji - Uczestnik zapewnia, że korzystanie z jego wypowiedzi w przedstawionym zakresie nie będzie naruszać niczyich praw, w szczególności praw własności intelektualnej, oraz nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek zezwolenia od osoby trzeciej.

§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „rozporządzeniem RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem danych osobowych jest Sprintech Learning Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 05-077, ul. Szklarniowa 5c, NIP 7010160393, REGON 141674775, wpisaną do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000319088.
  3. W każdym przypadku Pan/Pani może skontaktować się z Administratorem: na wyżej wskazany adres korespondencyjny office@sprin.tech
  4. Dane osobowe obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, stanowisko i nazwa firmy/organizacji będą przetwarzane w następujących celach: − rejestracji uczestnictwa oraz organizacji i przeprowadzenia Konferencji komunikowania się z Uczestnikami w sprawach związanych z Konferencją, udokumentowania jej przebiegu, w tym m.in. sporządzenia listy Uczestników, wydania zaświadczeń/certyfikatów uczestnictwa; − otrzymywania na wskazany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej informacji o przyszłych konferencjach i wydarzeniach o profilu biznesowo-edukacyjnym.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu organizacji wydarzenia, w tym w szczególności rejestracji uczestników Konferencji (w tym prelegentów);
    b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów podatkowych (w szczególności Ordynacja podatkowa) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości);
    c. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na promocji Konferencji lub naszej działalności m.in. poprzez publikację zdjęć i nagrań z konferencji oraz w celach statystycznych;
    d. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na stosowaniu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w zakresie, wynikającym z treści udzielonych zgód na komunikację;
    e. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ewentualnym ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami i dochodzenia swoich praw.
    f. Art.6 ust. 1 lit. a RODO – w celu przetwarzania wizerunku Uczestników Konferencji na podstawie odrębnie udzielonej zgody.
  6. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
  7. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotowi realizującemu Konferencję oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie właściwych przepisów prawa oraz stosownych umów zawartych z Organizatorem. Pani/Pana dane osobowe (w postaci zarejestrowanego wizerunku) mogą być również przetwarzane przez dostawcę: platformy, usługi YouTube firmę Google LLC oraz usługi Facebook firmę Facebook, Inc. w ich centrach przetwarzania danych, właściwe organy bądź osoby trzecie, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz inne podmioty współpracujące z nami w zakresie realizacji umowy, przy czym kategoriami takich odbiorców mogą być np. podmioty świadczące usługi pocztowe lub kurierskie, podmioty świadczące usługi doradztwa prawnego oraz dochodzenia należności.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej przez okres przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej Konferencji przez Organizatora. W sytuacjach przewidzianych w przepisach prawa dane osobowe mogą być też przetwarzane w okresie niezbędnym do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń. W przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie wizerunku lub otrzymywanie informacji dane osobowe będą przechowywane do wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo:
    a. żądania dostępu do Państwa danych osobowych, w tym informacji na temat ich przetwarzania (art. 15 RODO);
    b. sprostowania lub uzupełnienia danych, jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne (art.16 RODO);
    c. żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianą/zapomnianym), w przypadku, gdy nie ma podstaw do ich przetwarzania lub wycofano zgodę na ich przetwarzanie (art. 17 RODO);
    d. żądania ograniczenia przetwarzania w przypadku, gdy są one nieprawidłowe, niepotrzebne, przetwarzane bez podstawy prawnej lub z złożono sprzeciw wobec przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu administratora (art. 18 RODO);
    e. otrzymania i przeniesienia danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, w przypadku danych dostarczonych administratorowi i przetwarzanych na podstawie zgody (art. 20 RODO);
    f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu – z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Państwa danych osobowych opartego na podstawie wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W takiej sytuacji nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych w tych celach, chyba że będą istniały ważne prawnie uzasadnione podstawy do takiego przetwarzania, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub będą istniały podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    g. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, w sytuacji, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego – w takim wypadku nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych do takich celów;
    h. wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.
  10. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacji międzynarodowych
  11. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji udziału w konferencji;

§9 REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej office@sprin.tech lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
  2. Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
  3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
  4. Reklamacje nie zawierające elementów, o których mowa w ust. 1 Organizator pozostawi nierozpatrzone po uprzednim wezwaniu Uczestnika Konferencji za pośrednictwem poczty elektronicznej do jej uzupełnienia.
  5. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.
  6. W wypadku uzasadnionej reklamacji Organizator zwróci na rzecz Uczestnika Konferencji poniesione przez niego koszty związane z Uczestnictwem w Konferencji (w rozumieniu §5 ust. 1 Regulaminu). Zwrot środków nastąpi na wskazany w korespondencji dotyczącej reklamacji przez Uczestnika Konferencji rachunek bankowy.
  7. Uczestnik Konferencji będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika Konferencji będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Uczestnik Wydarzenia będący Konsumentem może skorzystać z platformy do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator udostępnia treść Regulaminu.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.